tisdag 23 mars 2010

I wanna know what love is

Mkt att ta in idag...

Min läkare ska skicka remiss til reumatologen, mina händer/leder har ju värkt länge nu. Men det har jämt hamnat nederst på att göra listan. Ska få komma iväg o börja på vattengympa och styrketräna. Måste måste måsteeeee komma igång med träningen..

Jag är tydligen i stadie 5 (glömde fråga hur många stadier det finns)

Min läkare rekommenderar påsdialys till att börja med, men hon ska göra allt för att kunna tajma så att jag slipper dialys.

Blodtrycket 120/95. Hon gillar inte att undertrycket fortfarande är högt. Men hon vill inte gå in o lägga till mer medicin nu.

Jag lever i min lilla bubbla, axelryckningarna har blivit fler. Jag bryr mig inte längre på samma sätt som jag gjorde innan. Hmmm... men det är nog bara den här fasen.

Jag ska börja blogga oftar.. jag lovar..

Jag är bara en flicka... som vill börja leva och känna sig älskad.

Over n out

Cari

2 kommentarer:

  1. Det finns bara fem stadier, faktiskt, såvitt jag vet. Hoppas att det går att tajma så att du slipper dialys helt. Annars mådde jag rätt bra med påsdialys, kan verkligen rekommendera det framför bloddialysen. Ryck på axlarna du, det blir som det blir och man kan bara göra det bästa av det... Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Stadier? Vad för stadier? Ännu nåt som jag har missat... :/ Tur att vi ligger lite lika du och jag så jag får reda på saker ;) Haha!
    Hoppas vi får slippa dialys! Puss!

    SvaraRadera