tisdag 11 maj 2010

hej hej

Jag vet, jag är kass på att uppdatera.

Ett par dagar sen var jag och mina syskon o tog blodprov. Det är nämligen så att mina syskon har annan blodgrupp än vad jag har. Så vi skulle få ta fler prover.

Jag är så tacksam, o jag ska inte ens gå in o försöka beskriva hur märkligt det känns, jag bearbetar fortfarande detta med att en av dem ger mig sin njure. Jag vet inte om jag fixar det. Alla tankar som dyker upp, tänk om ngt händer osv... usch...

MEN, iallafall... det har visat sig att jag har för många antikroppar mot deras blodgrupp (jag förstår inte allt riktigt)
Vi ska få gå dit igen imorgon o ta nya prover som dem vill kolla på igen.

Det kan nämligen vara så... att ingen av mina syskon... kan donera...HUH!!!

Be en liten extra bön för mig, eller sänd en liten positiv tanke att det ska funka. Men sen.. om det inte är meningen så är det inte bara.

Idag bjöd min underbara Luis på middag. Vi åt Mandos plankstek...mmmmmm
Blir alltid recharged när jag är med Luis.

Ta hand om er, God bless

Cari

1 kommentar: