tisdag 22 juni 2010

Ny inredning...

Matchar kanske inte riktigt... men jag fick inte riktigt välja färg.

Idag har första leveransen kommit. "Bara" två kartonger idag som ska räcka till på torsdag då jag får alla kartongerna. Det är bara till att börja göra plats.

Inhandlade papperskorg, det går knappt att gå, känns som att magen ska spricka. Men jag lär väl vänja mig vid det. Det som stör mig mest är att jag ser hemskt gravid ut.

Idag sätter det igång på allvar nu, idag bytte jag själv påse o det gick fint. Vätskan som kom ut var som den skulle o två små fibertrådar kom ut.

Nu ska jag vila lite.. Som tur är har jag inget planerat så jag behöver inte stressa iväg ngnstans.

Må bra alla

Tänker på er som fortfarande fajtas o på er som står stilla.

God bless

Cari

3 kommentarer:

  1. Jaså, du har fått en "riktig" droppställning? Jag hade ett fotostativ, som var väldigt behändigt att ta med sig men som tyvärr hade lätt för att välta...

    Roligt att första bytet gick bra! Hoppas det fortsätter så. Akta dig för att bli undervätskad bara, det är lätt att bli av med för mycket vätska innan kroppen hinner vänja sig vid dialysen. Prata med vården om du får huvudvärk och saltsug och tappar i vikt.

    Fin design på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Men jisses här har det hänt saker ... jag har precis kommit hem från semestern och mår bra men hua så varmt det är ute.
    Så bra att operationen gick bra och att du har kommit igång med dialysen.
    I början så kändes det så där stormagat och tråkigt nog kommer din mage att se ständigt gravid ut så ut och köp stora tunikor och byxor med resår så att du får plats.
    Nu hoppas jag att du snart kommer att känna dig piggare av dialysen men det tar några veckor innan det hela kickar in.
    Stor kram och lycka till nu med allt påsbytande.
    Maggan http:Livsglimtar.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Ok, nu väntar jag på uppdatering....längtar.

    SvaraRadera