måndag 22 november 2010

Parapapa pa pa pa pa pa pa pa

Imorgon ska jag till sjukhuset och prata om PD dialys på deras njurskola.
Njurkoordinatorn frågade mig om jag kunde tänka mig berätta lite om min resa och mina erfarenheter som njursjuk.

Jag älskar att prata på, särskilt när det gäller så viktiga frågor. Men ni får gärna hålla tummarna för mig imorgon :D

Har haft svårt att somna dessa dagar. Somnat runt 5 på morgonen.
Ska imorgon vara på plats kl 10:00. Så jag hoppas kunna sova.

Idag var jag iväg och övade med en gospelkör. Håller på att öva nu inför julshowen min kyrka håller varje år. Iår så har vi bjudit in den här gospelkören så det lär bli enormt nice.

Ska passa på o säga Grattis till Hej Njures "D". Hipp hipp hurraaaaaaaaaaaa

God bless

Carinovski

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Cadulina!
    Hoppas det gick med med njurskolan. Bra att du hakar på sådant!
    /D

    SvaraRadera