fredag 12 november 2010

Fredag

Idag skulle jag gjort ngt speciellt.
Idag är det den 12/11/10

Jag skulle gått o tränat, men jag sov på o vaknade ganska sent (ups)

Har varit hemma, skött min dialys rutimässigt. Men jag är så trött på det nu.. blääääää
Är så glad att jag ska börja med nattdialys.

Visste ni om att Mozart också led av kroniskt nedsatt njurfunktion? Japp.. han hade nog behövt dialys o transplantation...

Men ändå hann han med så många fantastiska musikstycken.
Jag har bestämt mig att också finnas med i historieböckerna.

So watch out.. ;)

Bless bless

Cari

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre nu än innan du startade dialysen. Hoppas att det kommer att gå riktigt bra med nattdialysen, så att du blir friare på dagarna. Hur går det med donatorsutredningen?

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera