måndag 1 augusti 2011

Oj... snart är det dags

Har varit lite låg på sistonde... Bruno Mars låt, Lazy song... beskriver det ganska bra...

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone,
so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything
Nothing at all, nothing at all

Jag har pendlat mellan Edward och Manuel... dvs.. pendlat mellan nattdialysen och manuella byten. Magen ömmar och snacka om att jag längtar efter att bli av med den här jä--la slangen.

Ändå så måste jag vara tacksam då jag inte fått ngn infektion eller att det gått så långt så att jag blivit tvungen till slangbyte. Jag tänker på min vän Camilla som olyckligtvis får återigen opereras. Och Gina som blivit tvingat till akut dialys.

Idag skulle jag gått o grillat ute med vänner, men kroppen orkade inte. Hur förklarar man detta?
Imorgon sätts det igång, en del av behandligen inför operationen den 30 augusti. Imorgon får jag immunhämmande i dropp, det tar 4 timmar och min syster ska följa med och ta sista proverna.

Ska in och tvätta håret och sedan kanske ut o köra en runda.

Bless till er alla

kram

Cari

3 kommentarer:

  1. Roligt att det går framåt för dig! Det var verkligen ett lyft för mig att slippa den jobbiga slangen, även om det tog tid innan jag blev av med den pga infektioner och annat.

    Hoppas verkligen att allt går bra! Jag håller tummarna och håller utkik på din blogg! Kram

    SvaraRadera
  2. Du får gärna köra en runda till mig:) Mucho love till dig finaste Cari<3

    SvaraRadera
  3. Hej ! kul att läsa din blogg. Jag lever själv med njursvikt och väntar på en transplantation i höst. Hade varit kul att snacka lite :)
    Om du vill får du gärna höra av dig på Martensson37@hotmail.com eller facebook . :)

    SvaraRadera