onsdag 9 december 2009

Har jag berättat om...

att jag numera har problem med att sova...

Jag som alltid sover nätterna genom. Eller är den som kan somna var som helst och hur som helst. John säger att jag måste ha rutiner. Men, det är lite svårt när man ansträngt sig lite för mkt under dagen. O då sitter man o nickar till runt 18:00.

Så, jag somnar, vaknar efter 1 timme, ger upp efter en stund o inser att jag inte kommer att somna. Så, nu har jag istället börjat att titta på olika avsnitt av 2 ½ män.

Dessutom använder jag hörlurar. För min mamma... hon snarkar.
Det har faktiskt hjälpt, för jag ligger o slumrar till istället framför datan.

Inatt, så hände ngt, som har gjort att jag tänkt om ifall jag verkligen vågar fortsätta o använda hörlurarna o datorn.

Ligger o har lyckats slumra till, med hörlurarna och datorn. När jag plötsligt vaknar till, o ser mamma som står som ett spöke o tittar på mig. VÄRSTA HJÄRTKLAPPNINGEN!

Hon ser ju inte heller mkt utan sina glasögon, så själv fick hon verkligen anstränga sig för att se om jag tittade på serien eller om jag hade lyckats somna.. För om jag hade somnat.. då berättade hon idag, att hon hade tänkt ta av mig hörlurarna...
Tur hon inte gjorde det, för då hade jag nog inte levt.

Inte konstigt att jag sen drömde om spöken...

Nä, ska gå o vila en liten stund...

over n out

Cari

1 kommentar: