onsdag 2 december 2009

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!!!!!!!!!!!

Stort Grattis till dig, min älskade Jecsi!



Ibland har dem trott att du varit min mamma. Ibland att du är min tvilling. Tyvärr har dem även trott att jag varit din storasyster.

Men ingen kan ta det ifrån mig... att du trots allt.. är.. från augusti till o med 2 dec... 8 år äldre än mig...

Men just idag... så blir du.. återigen... 9 år äldre än mig... What a joy!

Önskar dig en underbar dag, trots din ålder så ser du helt fantastisk ut, önskar bara jag själv kommer se ut som dig ... the day I get older... fniss...

Utan dig, vore världen så mkt tråkigare. Tack för alla timmar du suttit med mig inne på akuten. Alla bilfärder du fått stå ut med mig då jag kanske kände jag var lite för illamående.

Tack för att du har tålamod med mig när du tar mitt blodtryck (men det gör sååå ont)

Jag ska vara tacksam... för alla har inte sin egen privata sjuksköterska som ger en ens injektioner.

Tack för att du står ut med mina humörsvängningar och min O så eviga störiga sarkasm o ironi.

Förlåt för de gånger jag filmat dig då du håller på o somnar o sitter o nickar till.

Men jag hoppas du vet att min humor består av.. only love...

Grattis lilla Watachi..

kram

Lillasyster...
Cari

1 kommentar: