lördag 28 november 2009

Lördaaaag!

Idag blev jag rastad av min bror... En väldigt lång runda tog vi i LUND!
Letade efter en butik Fabbe ville in i. Men näpp.. hittade inte den.

Sen åt vi hemma, mamma lagade spagetti.

Därefter dem gått somnade jag på soffan. Vaknade runt 21.
Pratade en stund med Sheila. Hur ska jag få min systerdotter till att förstå hur mkt jag älskar henne?!!

Sen så har jag pratat med min kära Paola.
Alltså både hon o jag är sååå sjuka. Vi skrattade som galningar efter varje galen story vi berättade. Men jag måste säga att hon vann priset idag. Jag kommer aldrig mer kunna titta på en delfin på tv utan att dö av skratt.

Yannik jobbade både igår o idag. Så det blev en liten chatt stund. Sen skulle han iväg.

Har lite funderingar.. Men försöker att leva i nuet.

Ska istället titta på Flickan som lekte med elden...
hmmm... ska inte fundera vidare på den titeln...

God bless everyone

Over n Out

Cari aka Cadulina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar