onsdag 18 november 2009

I'm old...fat, and short..

Jobbade idag, träffade på Mr Evil himself..
Han har ju inte sett mig på länge så han har burit runt på massa evilness, lagrat sa han.

Så när han såg mig så dissade han mig först för min ålder. Eller en annan tolkning kunde vara...att jag ser gammal ut.
Sen när jag undrade över det här med yrseln (för han har problem med det med) så sa han att jag kunde vara lugn för hans läkare sa att det drabbar främst långa och smala personer.

WTF!!!!

Nu är det så att Emil, min käre arbetskamrat o jag, har jobbat ihopa ett bra tag.

Jag är lika rälig tillbaka, så skulle han någongång säga ngt snällt till mig så skulle även jag bli rejält misstänksam o säga... What have you done to my tall and ugly friend!

O när jag är snäll, så frågar han mig... ok, cut the crap.. vad vill du?

Nåja, jag har tur att jag har Peter på samma arbetsplats, han utgör den balansen, han är den gode o Emil e den onde...

Fast ibland så kan även han vara lurig.. så jag vänder inte ryggen till åt nån av dem.
Men i slut ändan.. Skulle det vara så att det behövdes.. så kan jag räkna med båda mina två kära långa freaks.

O fast Emil vägrar o erkänna det, så vet jag att han diggar även mig såå mkt...det har han iallafall erkänt när han var full... o det fanns vittnen...
o ni vet vad man säger om alkisar o barn... dem säger sanningen...

o han är ja... do I need to say more...

Nä, så.. nu har jag dissat honom nog...

Idag har mamma inhandlat ny mikrovågsugn! Wiiiiii!

Godnatt på er

Over n Out


Cari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar