tisdag 29 mars 2011

London baby, London...

Som sagt.. London resan är numera... BOKAD. Ska åka o hälsa på bror o Susanne (sambo). Har inte haft semester på två år nu. Var igår på en check check hos läkaren. Sen skulle sköterskan titta på omläggningen.. eller rättare sagt kateterns utgångshål. Det har gått snart 10 månader.. och .. den har ännu inte läkt färdigt! Jag läker alltså långsamt. Är det ngn mer som läker långsamt? Hon hade en patient som läkte klart efter 2 veckor! Anycow... Igår vaknade jag upp HELT utvilad!! Det har inte skett på fleraaaa år. Mindes knappt hur det kändes. Vaknade halv 7 klarvaken. Fast idag så var jag fruktansvärt trött.. hahaha Goodnight alla Love living. Live loving Cari

2 kommentarer:

  1. Ha det så bra i London! Skönt att åka på semester och skönt att du känner dig utvilad! Jag minns inte riktigt hur jag läkte, ganska snabbt ändå tror jag. Huvudsaken är att du slipper infektioner.

    SvaraRadera
  2. Tack tack!
    Jo, det är sant... (ta i trä) har inte haft problem alls med infektion.

    Ha en underbar Onsdag :)

    kram

    Cari

    SvaraRadera