fredag 16 april 2010

...

Jag har fått tid till sjukgymnasten på tisdag. På måndag ska jag få mer information om påsdialys.
Jag funderar och jag tittar allt oftare ut genom fönstret. Har inte varit ute sen måndag.

Fick besked idag att jag inte har diabetes. Klar lättnad o tacksamhet att jag inte behöver ta den fighten. Tänker på min vän som kämpar på med sin diabetes.

Monique o Fabbe var här idag o åt. Alltid lika roligt när familjen kommer hit. Fabbe var lite förkyld o hostig (not good).

Jag kom på igår att jag inte varit förkyld sen efter dem opererade bort mina mandlar. Men sen så var ju Fabbe här idag.. hmmm.. vaknar jag förkyld imorgon Fabbe, då får du på moppo!

Tog ett varmt bad idag, satt länge, bara tänkte o pratade med Gud.
Blev så roligt sen för när jag kom ur badet så hörde jag hur nasal jag låter.. hahahaha
Monique försäkrade mig om att jag alltid låter så, det är inte för att Fabbe smittad mig.

Pratade länge med min vän Manu. Planerar framtid o lite roliga saker som jag vill och kommer lyckas göra i framtiden.

Nu ska jag se på film

1 kommentar:

  1. Skönt att du inte har diabetes oxså för det räcker med en sjukdom.
    Tänker på dig
    Kram

    SvaraRadera