måndag 5 april 2010

femhundratjugofemtusensexhundra minuter

Idag var det SuperSunday i kyrkan. Är så otroligt lyckligt lottad att vara omringad av så underbara människor. Gamla som unga. Man uppskattar alla så mkt.

Och idag fick jag världens finaste uppmuntran, där ngn påminde mig om att jag ser inte sjuk ut. Att mina ögon glänser fortfarande. Det tyckte jag var fint.

Sen hade jag en härlig pratstund med Gabi. Har en känsla av att vi är ganska lika :)

Var på båda mötena, predikan var helt underbar. Jag älskar min kyrka. O jag är så otroligt stolt över vilket jobb alla gör. En för alla, alla för en.

Det var ju påskäggjakt i stora salen. Två enorma bassänger fyllda med ballonger o där i fanns det massvis med gömda ägg. Två enorma priser stod på spel. Och mina vänner förvandlades till bestar på jakt efter blod... hahahahhahahaha... ok.. nu överdriver jag.

Men, jag beslöt mig att inte joina, utan stod bredvid o filmade allt istället.
Jag hade lätt blivit nertrampad där..
(ja, detta är min kyrka) ;)


Åkte hem, somnade på soffan.

Vaknade drack vatten.

Förflyttade mig till sängen, är så enormt törstig o har världens muntorrhet.
Upp igen, har som tur är en citron kvar som jag delar i småbitar o mumsar på.
Salivproduktionen kommer igång. Ett glas vatten till.

Går o lägger mig o inser att jag är nu klarvaken.

Har kvar märket efter vaccinationsprutan jag fick för två veckor sen. Märker att det har blivit lite svullet o kliar. Hmmm...
Nu börjar hela kroppen klia... Ska nog sluta nu.. hahhahaa

ps.. jag sjöng idag, imorgon kommer jag vara betongblock i kroppen.

Men.. jag tar vara på tiden...

femhundratjugofemtusensexhundra minuter....
Vad har du gjort alla dessa minuter?


Over n Out

God Bless


Cari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar