tisdag 22 september 2009

Bridge over trouble water

Har idag tagit det väääldigt lugnt.
Hade ont i huvudet. Hjärtat som brister. Tankar som farit.
Hjärtat kan både brista av gråt och av tacksamhet. Hmm, märkligt... men ändå.

Sov hela dagen, fick sms och samtal som bara visar på så mkt man har och leva för.
Åkte hem till Jecsica, där mamma lagat mat. Fabbe kom förbi och åt lite. Love my brother, my little mochichi.
Hade rejäl kvalitetstid med Sheila och mamma.

Gjorde bort mig med att skicka iväg ett sms till fel person. Just nu så får det vara och hoppas att man känner mig så pass väl att man förstår att jag menat inget illa. Men men..
Sheila fäste en postit note i pannan på mig, för att markera att hon förstod hur jag kände mig.
Anywaaaaay...

Ska avsluta kvällen med att lyssna på bridge over trouble water, med Whitney & Cece...
Tillägnar den min Sofia... Varje ord är såååå vem du är. Tack för din vänskap, din förståelse, din tillrättavisning, din kärlek, styrka och värme. När jag ser på dig så vet jag att du vill mitt bästa o du vill bara att jag ska kunna sail on by and shine. I know you got my back, and I got yours.
Vi har varit med om sååå mkt. Our time will come.. and damn it... we will shine!

Love you sweetie...





">


over n out

gingerbread baby

Cari

1 kommentar:

  1. Naaaaw my wonderful sweetie, looove you soooo much och jag är såååå tacksam över att ha dig i mitt liv!!! The best is trully yet to come for the both of us and until then... we will SPARKLE, like the true diamonds we are :o)

    SvaraRadera