tisdag 29 september 2009

Tills dess...

Förra veckan var bra märklig. Hela jag är egentligen väldig svag, men Gud håller mig på fötterna. Har vilat hela helgen. Det blev filmkväll med Sofia i fredags och lördagen bestod av städa o tvätta. Hade värsta träningsvärken efteråt.

Jag sjöng i söndags. Har känt hur ont det gjort efteråt. Men jag vill passa på nu. Vet inte hur länge jag kommer kunna hålla på, så till dess.. så försöker jag rocka på så gott det går.

Har läst på lite om dialys... låter inte alls kul. Ber om mkt mod för att fixa det som väntar mig. Jag har inga svar på de frågor som ställs. Jag funderar lite väl länge när jag måste ta beslut.

Blev bjuden på bio ikväll, var och såg Final destination 3D versionen med Daniel. Får sjuka gå på bio? I don't know.

Jag oroade mig lite dock i onödan i början då jag gillar iiinte skräckisar. Men detta var lite av en komedi då den var så sjuuuuukt dåliiiiiiiiiiiiiig! Men det gjorde mig bra att komma ut lite o bara ta det lugnt. Så.. tack Daniel!

Skriver mer imorgon.

Over n out

Hoy y siempre

Cari

2 kommentarer: