söndag 4 oktober 2009

Hej på er

Har inte orkat skriva..
Men ja, Jecsi o John är tillbaka från sin smekmånad.
Har ännu inte fått min bil. Hoppas jag får den nu i veckan.
Ska ta prover imorgon sen till läkarbesök på tisdag.

Lördag var jag bjuden hem till Ingrid och Andres. Jag har ju inte varit i form o vara ute o festa (under ganska lång tid) men i lördags var jag iallafall ute.
Vi gick till banco de la musica sen och såg min favo salsa sångare sjunga. Gilito.
Helt underbart o höra honom. Dansade dock inte lika mkt som jag hoppats har blivit mer o mer medveten om nackdelarna med det.
Så idag var jag inte lika mör som jag hade varit om jag dansat hela kvällen. Men trött är jag ändå. Men det var det värt.

Varit i kyrkan idag. Kan bara konstatera att jag är med i världens bästa kyrka och att jag är så välsignad med att ha Magnus o Gunilla som mina pastorer.
Hade inte varit lika lätt att gå igenom det jag gör utan allt den kunskap jag har med mig från mötena. I am truly blessed.

Nu ska jag titta på film.

Godnatt på er och Gud välsigne er allihopa..

Puss o kram

Over n Out

Cari

1 kommentar:

  1. God Bless you cari :)

    Jag är lycklig att du är just MIN moster <3

    SvaraRadera