måndag 19 oktober 2009

Vila, vila, vila

Kan lugnt säga att Gud bar mig igår genom hela dagen.
Åkte hem direkt efter mötet o somnade på soffan.

Idag har jag verkligen inte gjort mkt. Vilat o åter vilat.
Försöker att inte tänka på imorgon...
Jag ska nämligen få mandlarna borttagna...

Det innebär också att jag kommer att vila halsen i en vecka.

Så mamma har sagt att jag får inte umgås med Luis, för han får mig att skratta.. o det e ju inte bra.. iallafall inte under den här veckan.
(foto taget av min systerdotter Sheila)

Jag har idag även beställt en ånginhalator, jag känner att något har hänt med mina stämband. Så denna ska tydligen vara väldigt bra för stämbanden.
Jag har lovat mig själv att börja se efter mina stämband o bli duktigare på att vårda det som är mitt instrument. :)
Vad mer har hänt idag..
Joooo!
Min syster Jecsica kom förbi med mat innan hon skulle börja jobba.(hon jobbar natt)
När hon ringde så kom hon på att jag ska inte äta kött längre (måste dra ner på protein intaget)
så då sa jag att det gick bra med ris o sallad. Har ändå inte så mkt aptit.
Hon kom hit, vi satt o prata en liten stund, sen skulle hon iväg.
När jag sen tittade i matlådan, så hade hon gjort kyckling till mig... sååå gulligt...
Det är kärlek!
Som vanligt började jag böla för det var så fint av henne.
Nu har mamma kommit hem, hon har tagit med sig ett par hörlurar..
så nu sitter jag o lyssnar på musik i högsta volym medans jag surfar.. o hon sitter o tittar på Calle 7 på chilenska kanalen.. hon kommenterar då o då.. men jag hör inte riktigt... hihihihi
Såja,, godnatt alla!
Wish me luck!
Hoy y siempre
Cari



1 kommentar: