tisdag 20 oktober 2009

Ingång 75 - Inskrivning

Var idag och skrev in mig. JAG VILL INTE GÖRA DETTA!
Blir bara läskigare o läskigare ju mer jag tänker på det...

Pratade med sjukskötersa, fick vänta, pratade med en läkare, vänta, prata med en läkarsekreterare, vänta, sen narkosläkare, vänta.

Satt i väntrummet med mamma, satt o störde mig på en tolk som hade mundiáree. Tänkte jisses, jag pratar mkt, men han tog priset! Nonstop snackade han.

Satt där från omkring halv 9 fram till 15!

Kom hem o var helt slut. Sov en stund, sen kom brorsan åt middag.

Chattade en stund med Kalle, den killen är så god.
Han hjälper mig så mkt genom o fråga saker.

Pratade med Yannik, får så mkt kärlek från alla.

Många ringde o skickade sms, många hälsningar på facebook.

Så tacksam för er alla.

Nu ska jag sova, tänk på mig imorgon. Jag ska infinna mig på plats kl 8. Vet dock inte när jag ska opereras. Huuuuu, JAG VILL INTE...

God bless alla

Love you

Hoy y siempre

Cari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar