tisdag 13 oktober 2009

Vad händer!!!!!!

Gick ut en runda idag...

Jag och Paola aka Whittlebloggaren. Det blev aldrig att vi satte oss o fikade, vi hade helt enkelt så mkt att prata om. Vi valde att gå runt o titta på heeelt underbara skor.

Pratade om ... ja... allt möjligt... ;)

Allt om skickade mail,
en högersko som ser ut att vara en vänstersko
människor som hatar o läsa bloggar
3 mån, 3 veckor, 3 dagar...
jakten på lycka
kärlek, kärlek o massa kärlek...

uff.. ja.. vi behöver fler timmar kära du o prata om allt!

Skulle precis in nu o läsa din blogg kära Paola, men den funkar inte!!!!!

Jag som brukar gå in o läsa den typ varannan timme... o nu kan jag inte läsa den!
AAAAAAAAAAAAAHHHH

Abstinens? Nääää inte alls..hahha

Jaha.. ni som ännu inte upptäckt hennes blogg hittar den här...

http://whittle.blogg.se/

Får väl säga godnatt istället.. Imorgon hämtar jag min bil :)

Over n out

Hoy y siempre

Cari

1 kommentar:

  1. Du är ju föööööööööööööör underbaaaaaaaaaaaaaaar amiguita! Jag älskar att läa DIN blogg! Escribes tan lindo! Du kan verkligen få varenda ord du skriver att vara full av kärlek! Te quiero mucho amiguita!! Och JA, vi borde träffas oftare!!!!!!

    SvaraRadera