torsdag 15 oktober 2009

Fame!

Idag var jag o Sofia o såg Fame.. My God vilken besvikelse!
Slutade med att vi satt o skrattade hela tiden.

Droppen var när Sofia helt missade tjejens skor o var helt chockad över sången.
O jag var så chockad o uttråkad av sången att jag började kolla på tjejens skor.
Där gick gränsen!

Nej, finns inget som slår den riktiga fame...



Så, besvikna åkte vi hem... just det... i min Leon... :)

Mamma är hemma- hon bäddade åt mig, fick en skål med bär... mmmm.
I am soo blessed.

Imorgon ska jag fika med Cathy o Tomme...

Over n out

Cari

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, sååååå sjuuuukt!
    Skofanatikern missade skorna av chocken och den som ALDRIG kan beskriva vad folk har på sig kollade på skorna... Now that's sick ladies and gentlemen, I can't even begin to describe HOW sick it is och vittnar veeerkligen om hur kissekass filmen var!

    Förväntningarna var på topp, meeeen föll platt som en pannkaka!

    Det bästa med hela kvällen var ju helt enkelt BILEN! Jättefin, supernajs färg och den är artig. Inte alls lika tjatig som Quashquai eller hur det stavas. Leon är en gentleman, en mycket trevlig prick. Me like Leon, a lot...

    RIP Gubbabilen...

    SvaraRadera