torsdag 8 oktober 2009

Ursäkta om jag tjatar Erik....

MEN JAG VILL HA MIN BIIIIL!!!!!!!!!!!!!!!

Har väntat jättelänge nu, har varit jätteduktig och inte gnällt... Men jag vill inte åka runt i den fula gubbbilen längre... O vit är den också... suuuck...

I want my car...

Jag har en kronisk njursjukdom och idag är jag väldigt trött och tjurig. Känns som om jag häller i mig sockerdricka hela tiden (dricker det när jag känner mig väldigt nere).

Så snälla... det ända jag har att se fram emot ... det är min bil... min Seat Leon... Leon...


over n out

Cari

2 kommentarer:

  1. jag tycker synd om dej!!!du som hatar vita bilar... så erik sättigång nu.annars ska du ha med mig att göra!!!!jag är värre en john F.
    cari jag tror att du klarar dig,men hoppas att du får den innan operationen(20 okt)
    jag vill åka med dig först!!!!!!mami

    SvaraRadera
  2. Bönesvar!
    Fick bilen innan operationen.
    Mamma fick vara den första o åka med
    :)

    SvaraRadera