onsdag 14 oktober 2009

Ladies n Gentlemen.. och storfotade...

Äntligen... äntligen... så är den här...
min älskade bil...

And I love it!!! Min Leon.. som jag längtat..

Nu har jag hämtat den, direkt levererad från fabriken.
Hämtade hem den med mamma idag. Och vet ni vad, det känns verkligt denna gång.

Nu känner jag att detta är MIN bil.

Lööööv it.

Var och o hämtade brorsan sen, vi körde (han körde) till svågertorp o åt.
Glömmer hela tiden att jag ska äta mindre kött (eller inget alls). Så det blev kyckling idag, men det var mer Fabbe som åt maten. Hmm min aptit är inget vidare.

Något annat lustig och underbart hände idag. Hade börjat tänka på det här med Spotify, men inte riktigt fått tummarna loss o fråga någon om inbjudan osv.

La upp på facebook "Jag vill också ha Spotify!"

Gick 3 min o så hade underbara Frida svarat o gett mig tillgång.. Sååå underbart..
Be så ska du få!!! Wonderful! Bönesvar på en gång.. Tack tack tack tack Frida!!!
Goodnight and God Bless


Hoy y siempre


Cari

2 kommentarer:

  1. Vad fasiken är Spotify? Och grattis till bilen förresten!

    SvaraRadera
  2. TJENARE, HOPPAS DET ÄR OKEJ IDAG!!
    DET ÄR SKITBRA MED SPOTIFY, SÖK, PLOPP OCH SÅ FINNS DET DÄR, ALLT I MUSIKVÄG..
    -JESSE

    SvaraRadera