onsdag 20 januari 2010

Är det någon där?

Känns som att det är bara jag som går in o läser min blogg...
Är ni kvar? Vad ska jag skriva för att fånga intresset?

Idag har jag lyckats ta mig upp för att gå o ta proverna.. Ska se om jag kan ta vaccination sprutan idag.

Ska till banken och sen hämta näringsdryckerna.

Sen ikväll är det lifegrupp hos Charlotta.

Just nu så är det... tungt...

ok... ska inte tjata ut mig själv..

Iom det är bara jag som läser dessa ord, Carina! Ryck upp dig! Du kan! Sluta inte drömma!

Over n Out

Me myself and freaking I

3 kommentarer:

  1. Jag läser allt du skriver! Jag vet hur tufft det är att vara njursjuk, men jag håller med dig - man får aldrig sluta drömma! Kram

    SvaraRadera
  2. Eeeey jag läser oxå...

    Vi ses om några timmar!

    loooove youuu

    SvaraRadera