söndag 3 januari 2010

Looking back on 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog ett kvällsdop!! Övertalade Sofia och så begav vi oss ut till Ribban. Ingen av oss trodde på att vi skulle hoppa i.. but we did!

Höll du några av dina nyårslöften?

Ja! Att jag skulle börja tänka mer på mig! Njuta av livet!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!
Vilka länder besökte du?
Turkiet med Luis.


Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Hälsa!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

2009/09/12, Jecsi gifte sig


Vad var din största framgång 2009?
Att inte låtit sjukdomen vinna över mig.


Största misstaget?
Att jag förnekat att jag verkligen är sjuk..hahahhaha

Har du varit sjuk eller skadat dig?
hahahahahaha.. next question please!

Bästa köpet?
Mina jeans

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pitbull - I know you want me
Alberto Plaza - No seas cruel
Beyonce - Halo
You make me feel brand new

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mkt gladare


Vad önskar du att du gjort mer?
Vilat istället för att vilja vara duktig på jobbet..
Jag hade dansat mer! Hade mer energi då än vad jag har nu.

Hur tillbringar du julen?
Med min familj hemma hos mig o mamma.

Favoritprogram på TV?

The Big Bang Theory


Bästa boken du läste i år?
Twilight sagan, alla böckerna!

Största musikaliska upptäckten?
Serrats Lucia, sung by Haila.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick gå o se fotboll mellan Danmark-Chile, Luis gav mig biljetten i present. En dröm o stå o sjunga Chiles nationalsång (som jag fick lära mig) med så många andra. Sedan gav jag mig själv en resa till Turkiet.


Något du önskade dig men inte fick?
Hälsa


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade på Cuba Café med familj och många många vänner.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå... mkt

Blev du kär i år?
Jag är lycklig just nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar