torsdag 21 januari 2010

Thank youuu!

Ok.. så jag sitter inte här själv :)
Tack att ni tog er tid o skrev till mig.. blev såååå glad!

Idag har jag varit duktig (som Sofia sa)
Jag gjorde allt som jag tänkt göra. Trött som tusan var jag när jag kom hem. Gick o vilade.. Sen iväg med brorsan till stan. Han åker imorgon till London.

Sen iväg till Lifegrupp hemma hos underbara Charlotta.
Hon sa ngt idag, som gav mig igen lite hopp.. att det är inte bara jag som.. ja.. ofta tänker så som hon gör.

Sen hem, somnade runt 24. Var helt slut... MEN

Så vaknar jag kvart över 3!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Har legat o vridit mig, jag gav upp halv 6. Då gick jag upp o satte mig vid datorn. Får skriva av mig lite. Ska det vara så här?

Jag har vaccinerat mig idag.. känns inte mkt, jag brukar annars ha den här känslan i hela kroppen.. Börjar känna mig lite yr. Hmmmm...

Jag måste lägga in en text jag hittade inne på kidneybonan.wordpress.com (jag går också in o läser varje dag :)

All I need is sleep
sleep is all I need
oceans of sleephours of uninterrupted dreams
waking up, going back to sleep
as many times as it takes

Such a beautiful dream



Ska försöka mig på o sova...

Over n Out

God Bless

2 kommentarer:

  1. Du VAR verkligen jätteduktig igår! :o)

    Så det var det han behövde väskan till, London... najs, han kommer va riktigt macho med sin nya fina rosa väska, hehe

    pöööööss

    SvaraRadera
  2. Ah, men sa jag inte det? Jo, han åkte idag.
    Och nej.. inte rosa.. den är grå.
    Puss

    SvaraRadera