lördag 30 januari 2010

Jag vill ut o leka i snön!

Det är bara det att det är såååå kallt!

Så jag kommer istället ligga kvar här.
Igår var jag hemma hos Sofia. Bisho var där. Tittade på Fighting Temptations.. Our favo movie!

Musiken bara kills me!

Favoritlåten .. wiiiii!



Blåmärket på vänstra skinkan är numera GIGANTISK!!! Och det gör oont o ligga på vänster sida.

Sedan en vecka tillbaka sover jag väldigt lite. Går o lägger mig utmattad strax innan midnatt och vaknar runt 4 tiden!! Klarvaken!

Snälla ge mig tips, jag har ju aldrig haft det så förr. Jag är ju jämt trött, men har sovit flera timmar i rad. Så idag, har jag varit vaken sen halv 5. Jag vill sovaaa är trööööött!

Har försökt med att räkna får, hästar, noshörningar och åsnor... Druckit varmt, läsa kan jag inte göra för då ligger jag o läser ut hela boken. Lyssnar på musik. Inget funkar, till slut går jag upp och börjar öva ackorder på gitarren.

Nå.. ska försöka igen... SOVA

I'm not perfect, yes I do wrong
I'm trying my best
but it ain't good enough
shunned by the world
if I don't succed
cuz I ain't good
but He still Loves ME

God bless

Cari



2 kommentarer:

  1. Det där känner jag också igen att jag inte kunde sova på nätterna, jag åt och äter sömntabletter för fibromyalgin gör att man har svårt att sova. Sen kan det vara så om du sover för mycket på dagen så kan det ibland påverka nattsömnen. Försök att ta en liten sömnstund på dagen, ställ klockan på ringning efter en 30 minuter så kanske du sover bättre på natten.
    Prata med din läkare nästa gång om du inte sover bättre på nätterna. Du jag har så många njursjuka som jag läser om att jag blandar ihop vilken njursjuka ni lider av. Har du som jag cystnjure? Var ligger ditt krea nu?
    Maggan Livsglimtar

    SvaraRadera
  2. The fighting temptations, worst movie ever made. En av dem iallafall. :)

    SvaraRadera