måndag 1 februari 2010

I'm in a bad romance with my kidneys

Ok, så jag har tydligen en njursjukdom som jag tvunget måste leva ihopa med. Vi har ett olyckligt äktenskap, jag och sjukdomen. Där den envisas med att hålla fast vid mig, men jag vill bara bryta mig loss (been there, done that, I have the freaking t-shirt)

Inte nog med att han ältar så mkt så jag går runt o är konstant trött. Han har även lyckats ge mig koncentrationssvårigheter, illamående, jag har nedsatt aptit, blodbrist... och... nästäppa!

Nu har min läkare sjukskrivit mig heltid, 3 månader till. Egentligen borde man kunna skicka iväg "mannen" 3 månader, så jag kan vila från honom.

Men nej.. han är kvar, hoppas dock kunna byta ut honom snart, om inget annat få lite "nytt blod" in i livet.

Ni som inte följt min blogg fattar nog ingenting just nu... men då får ni läsa historiken.

Yannik åker idag till Norge, lyckligtvis kunde jag åka in till köpenhamn i lördags (tack vare Patricia och Johana). Yannik jobbade på konserten o vi möttes upp efteråt.
Nu ser jag inte honom förrän om 2 veckor :(
Men...
Tur att han tar med datorn... :)

Idag känns det som en vilodag.

Over n out

Cari aka Cadulina

1 kommentar:

  1. Jag tänker på dig, kan inte vara lätta att alltid vara trött, illamåend, känner igen mig. Skönt att din läkare sjukskrev dig så du kan ta det lungt.
    Ta hand om dig kram Christina

    SvaraRadera