tisdag 23 februari 2010

Blir inte som jag hade tänkt mig... story of my life

Älskar, älskar inte...

Jag är så less på min njursjukdom, som begränsar mig. Inte bara mig tydligen, utan även min omgivning jämtemot mig. Det går inte riktigt som jag tänkt mig, idag är det tungt. Det är dock inte illamående, eller tröttheten, inte heller klådan eller muskelkramperna jag tänker på.

Utan det är pga dig. Jag visste inte om jag skulle våga släppa in dig i mitt liv. Hur skulle det bli? När rädslar slår in, hur kommer framtiden se ut med ngn som är njursjuk? Vet du vad du ger dig in i? Jag höll min skyddsmur uppe o hade precis beslutat mig för att våga.

Men jag stannar kvar här, under det här moln av förtröstan. Det regnar ner kärlek på mig. För med Gud, honom behöver jag inte gå och undra... Älskar.. älskar inte.. Hos honom är det alltid ett självklart YES.

Men samtidigt så förstår jag.
Suck...
Varför ska jag vara såååå förståendeeeee och okomplicerad!

I don't want to let go

Jag funderar vidare

Over n out

Cadulina

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det är tungt! Om det finns en fördel med att lida av just njursjukdom är det att man kan bli transplanterad och leva ett skapligt normalt liv så länge den nya njuren fungerar. Kämpa på och försök tänka på att alla jobbiga symptom inte är för evigt...

    SvaraRadera