onsdag 3 februari 2010

Blodprov...

Var o tog massa prover idag, inför läkarbesöket nästa vecka.

Åkte därefter in till jobbet med läkarintyget. Det tog emot rejält, men jag tvingade mig dit.

Jag kan inte beskriva känslorna jag får lägga åt sidan. Men tyvärr så känner jag mig jättebesviken på några arbetskollegor. Men men.. så kan det vara.. It's not right.. but it's ok.. I'm gonna make it anyway :)

Nu ska jag nanna, har kämpat med att hålla mig vaken under dan

God bless you

Over n Out

Cadulina

4 kommentarer:

  1. Skönt att blodprovslämnandet är klart, bry dig inte om oförstående arbetskamrater. Det är så att de som aldrig har varit riktigt sjuka inte förstår hur det är att må dåligt som du gör.
    Strunt i dem och sök dig till vänner som ger dig energi och kärlek.
    Fick du ordning på sovproblemet av samtalet med läkaren?
    Idag åker jag och hälsar på Kidneybönan som ännu ligger kvar på sjukhuset. Det ska bli kul att träffa henne men jag känner mig inte så där stark i dag heller, blodtrycket var låg när jag klev upp så jag får nog ännu en dag när jag är lite svajig.
    Kram o go helg
    Maggan livsglimtar

    SvaraRadera
  2. Corazon!! Har inte varit här på lääänge! E ju knappt inne på min egen blogg längre! Det e alltid kul att läsa dina inlägg...aunque algunos me ponen lite triste...Pero eres fuerte amiguita y yo te quiero mucho!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Maggan, det är jättesvårt för utomstående som kanske aldrig varit sjuka att förstå vad man går igenom. I synnerhet inte när det inte syns utanpå att man är sjuk... Men tro mig, vi är många andra som förstår precis!

    Hoppas att det går bra med läkarbesöket.

    Kram

    SvaraRadera