fredag 12 februari 2010

hej hej

Ett tag sen jag inte skrev...

Idag vaknade jag av att mamma sa att det gick inte o spola längre. Så jag gick upp yr o halvvaken för att se, ja.. jag vet inte riktigt vad jag tänkte... att jag skulle laga toaletten?

Men hör o häpna... med lite google magic så fixade jag det! Mamma var ganska chockad men lättad. Där sparade vi en del hundralappar.

Och jag kunde gå o lägga mig igen.

Gick sen ut o fikade med Cathy o Tomme. Har annars mest vilat hela veckan.
I tisdags var jag hemma hos brorsan o spelade in lite låtar, blir kul o se hur slutresultatet blir.

Imorgon kommer Yannik hem från Norge... wiiiiii!

Vill skicka ut extra mkt kramar till alla som läser min blogg.

Tack för att ni kommenterar, jag blir så glad.

God Bless

Cadulina

1 kommentar:

  1. Hur ofta räddar inte google ens dag, älskar att leta uppgifter där.
    Roligt för dig att Jannik kommer hem igen, då blir det fest.
    Kram tillbaka gullunge!
    Maggan livsglimtar

    SvaraRadera