lördag 8 augusti 2009

Cuba Café Fredag 7/8


Firade min my birthday på Cuba Café med vänner o familj.
Jag hade såååå sjuktroligt!

Tack alla som kom dit och tack alla som hemskt gärna ville dit men inte kunde. Love youu.

Dansade och skrattade. Kvällens klädsel var en gåva från Ingrid!

Träffade vänner jag inte sett på flera år. Bl a min vän Micke "the face", sångaren i Boogie Fever.

Herregud va kul att träffa på honom. Särskilt hans spontana uttryck när han såg mig:
CARINA, MOTHERF*****.
Han kunde inte sluta säga så, för han blev så överraskad att se mig.
Fick höra att hans bror Martin "The Icebreaker" ska gifta sig idag. Martin är en underbart begåvad kompositör o sångare. Rae Dawn Chong är en av mina favoritlåtar.
http://martinsosinski.com/?page_id=482 (scrolla ner till Rae Dawn Chong)
Ja, vi dansade på tills dem slängde ut oss... hahahha.
Nä, men underbart kul hade jag, tack igen till er alla.
Puss puss
Hoy y siempre
Cari

1 kommentar: