måndag 10 augusti 2009

Jag är helt fast...

Jag har nog missat att det fanns/finns en Twilight hysteri.


Ni vet nog om att jag tittar inte på skräckfilmer o jag var ju helt betrodd att detta var en sån läbbig film.


Men en dag, när jag inte hade mkt för mig.

Så fick jag låna den här filmen... Och sen, fick jag reda på att det finns böcker också!!!


Jag är helt fast. Jag har inte upptäckt Edward, han har upptäckt mig.. hahahhaha.


Heeeeeelt underbar är han, får spel på jäkla Bella som kvider som bara den!


Damn it girl! Att ha någon som älskar dig så som han gör och vill bara beskydda dig... Låt honom skydda dig!!!!!!!! Gör det inte svårare för honom! Och för böveln... Marry the guy!!!!!!!!!!

Om han säger, jag vill helst att du stannar hemma (för han gör ju allt för att hålla henne säker).. Så stanna hemma!!!!!!!!!!!!!!!!


Var inte så grinig!


Puh.. såja... var bara tvungen att avreagera mig...


Håller på att läsa tredje boken (TACK PAMELA)
o tack Sofia för att du introducerade mig för denna underbara varelse...


Jag var ju helt nere efter det med Hugh Jackman du vet...
(ska se om jag någongång vågar berätta om)
Ok, ska gå tillbaka nu... Edward kallar...




"You want to tell me how you stopped the van?" - Bella

"Uh...yeah. It was an adrenaline rush. It's quite common. You can google it." - Edward






Har ni inte sett filmen.... SE DEN!!!
Och läs böckerna sen!!!

Over N out...

ps. 5 dagar kvar.... sen sticker vi!!!!!!!!!!

:)

Cari

5 kommentarer:

  1. Fråga 1: Vad då det med Hugh Jackman?!
    Fråga 2: Vilka "vi"?!

    SvaraRadera
  2. inte du också... >.<

    //johan

    SvaraRadera
  3. JOOOOOOOOOOOO
    jag ocksåååå
    hahhahahhaha

    SvaraRadera