onsdag 5 augusti 2009

Wow...Idag fyller jag 32 år!

Hur ska jag kunna sammanfatta snabbt detta året?

Jag firade förra året på Cuba Café, fick dit ganska många vänner och hade uuuurkuuul.
Iår gör jag samma, dels för jag ska resa så jag har inte money för att göra en fet fest.

*Jag åkte därefter till Grekland! Min första "ensamma" resa!

Hade en helt underbar vecka tillsammans med Pamela, Carla och Carolina.

Vi öluffade, det blev Santorini, Ios, Athen. Kackerlackan Fernando, Pelao pelao, veinte para las cuatro, vandra uppför vulkan, bada i varma källor, rida uppför Ios stentrappor på åsna!
Sen har vi de minnesvärda Mr Bean, Ibrahimovic, Sancudo y Schampoo, schampoo.

*Därefter var det invigning i United kyrkan. Kirseberg.
*Jag o Pamela åkte till stockholm för att se Juan Luis Guerra i slutet av Augusti.
*Jag köpte min älskade Nissan qasqai i mitten av November.
*Ordnade Jecsicas överraskningsfest (maskeradfest) i slutet av November
*Jag träffade Luis, min galna vän Luis. Som gör mig såå glad. (början på December)
*Jag spelade mamman Maria Gonzalez i United Christmas showen. (slutet av December)
*Jag blev långtidssjukskriven i Januari.
* Mötte Moto Moto i Januari.
* United Open i April
*Jag såg Beyonce i Maj med Pamela.
Jag har så mycket att se fram emot iår.
Jag ska se Chile-Danmark, ska till Alanya, ser fram emot Jecsis o Johns bröllop. Plus att jag idag har skrivit på papperna för min nya bil. Seat Leon. Jag får den om 2-3 månader. Najs...


Så... Vad hade jag idag, sagt till mig själv?
Jag hade sagt åt mig att göra minnesvärda saker. Skratta mycket. Ta hand om dig och lev livet!

Big pra pra and happy birthday to myself!

Over n out

Hoy y siempre
Cari







4 kommentarer:

  1. GRATIS så mycke TIA LINDA!!<3 LOVE U!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha GRATTIS gumman, du har haft ett hääärligt år på många sätt! Du glömde bara en superviktig händelse, vårt kvällsdopp juuuuuuuu. Det var ju en riktig milstolpe... ;o)
    Ser fram emot Cuba i morgon, looooooove you!!!

    SvaraRadera
  3. ...oooooch det var detta året som du träffade EDWARD, det glömde du meeeeeeeed ;o)

    SvaraRadera
  4. wow så mycket vi har gjort på ett år bara, men hur kunde du glömma den mest underbara, perfekte, snyggaste mannen i världen Edward Cullen? Haha wellcome to the twilight club (girls only) haha

    SvaraRadera