lördag 8 augusti 2009

What is he? Movie: 12 Rounds

Ok, filmen rekommenderas inte!
Inte den tråkigaste film jag sett (tack Sofia)

Men i ett försök att skoja till om figuren som hade huvudrollen i filmen (Matt Damon, Mark Wahlbert, Keanu Reeves måste ha total dissat rollen) så undrade jag om hans ansiktsuttryck, då det visade noll känsla. I asked.

Is he sad, happy, bored, anxious?

Sofia: Horny?

Sen lyckas hon komma undan den kommentaren med ett leende.

Well, you had to be there to understand... Men det var inte precis det ordet som hade varit mitt förstaval.

Filmen fortsatte o så gjorde vårt lidande med.

Men mitt i allt, kom det här...
Sofia undrade... Hur länge har han fått öva på att säga den meningen.
Den längsta meningen han fått och den meningen måste få honom att glänsa.
Vi var tvunga att be Fabbe spola tillbaka...

Lyssna när vi börjar skratta, vi skrattar likadant!

Omg!!

Ska nu fortsätta läsa... jag berättar om det lite senare..

Over n Out

Cari

1 kommentar: