lördag 29 augusti 2009

Turkiet 2009

Well... yes.. så har jag varit i Turkiet...

Varmt var det.. men passade på att relaxa till fullo.

Vet inte riktigt vad mitt bästa minne är, hur jag ska sammanfatta det.

Men något av det mest underbaraste var att bada i havet. När vi tog kvällsdop medans solen gick ner. Helt otroligt!

Jag åkte med Luis, och vi tröttnade inte på varandra! hahahahaha.

Eller jo.. Britt-Marie tröttnade liiiite på Kjell-Åke som dök upp överallt.
Som jag sa till Luis, me gané la loteria contigo, amigo mio.

Te quiero mucho y gracias por ser tan loquito (bueno, igual que yo no mas po)
Nos llevamos super bien y mira la foto hermosa que le saque.

Para todos los copuchentos que andan preguntando... nooo, no somos novios, nooo no pasa nada, y somos muy buenos amigos... Ya? estan todos contentos? hahahahahah



Hay muucha mas locuras para contar, pero esta noche no, ya que me voy a dormir (varför skriver jag på spanska)
Godnatt alla
Over n Out
Hoy y siempre
Cari

4 kommentarer:

  1. Värsta hottingen på det sista fotot!!! puss, love you :o)

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen härligt ut, mycket fina bilder. :)

    SvaraRadera
  3. Yo tambien me saque la loteria contigo Cari!! Vales oro amiga! :)

    SvaraRadera
  4. sååå snyggt foto cari (den sista)!!!

    SvaraRadera