lördag 8 augusti 2009

Torsdag 6/8, mi cumple

Jobbade.
När jag kom hem, hade mamma bakat bröd.
Det har hon inte gjort på väääldigt länge mkt pga att hon har också ont i sina händer.

Brödet var knaprigt, smör, ost, tomat...mmmmmmmm
Jag grät av lycka. Det luktade så gott, en av mina favoritdofter. Och det smakade underbart!

Jecsi o John kom sen hem, dem hade köpt vita rosor (favoritdoft nr 2).
Fick pengar till resan till Turkiet (love youuu).
Fabbe hade också med sig resekassa (love youuuuu). hahahhahaa

Sedan åkte jag o mamma till lifegrupp där vi åt goda piroger som nena gjort och åt prinsesstårta.

I love my family and friends.

När jag kom hem läste jag alla hälsningar jag fått på facebook.
Och Paolas fina ord i sin blogg
http://whittle.blogg.se/2009/august/antligen-fardig-och-sa-ett-litet-grattis.html

Läste sedan Sheilas blogg som fick mig till att gråta, hon knäckte mig verkligen.
http://lostcatangel.blogspot.com/2009/08/lostcatangel-happy-birthday-cari.html

Satt o mumsade på brödet mamma bakat och det var så najs att avsluta kvällen så här.
Plötsligt kom jag på mig med att vara såååå lycklig.

over n out

Hoy y siempre

Cari

1 kommentar: