onsdag 20 maj 2009

1:a besök hos sjukgymnasten

Hej allihopa, mitt namn är Carina... och jag är just nu .... njursjuk.
Får jag även tillägga att jag är tröttare än trötter och jag är tydligen svagare än en 80-årig tant.

Sjukgymnasten blev lite orolig, jag däremot litar på att dem kommer sätta ihopa ett bra träningspass åt mig.

Efteråt fikade jag med mamma, hann se Jecsica en liten stund, åkte sen hem o vilade.

Kommer ta det lugnt idag, har tittat på Grey's Anatomy. Den serien har jag nyligen börjat titta på, har aldrig fått för mig innan att titta. Men jag har tänkt gå med i en grupp som finns på facebook, "Bug Me During Grey's Anatomy And I'll Insert This Scalpel Into Your Spleen."

Hittade någon att prata njursjukdom med. En man som har samma diagnos som jag.

Han har fått ny njure sedan tre år tillbaka.
Blev lite deppig när han sa att han fortfarande tar medicin. Jag lär mig samtidigt som jag fortsätter att chockas. Alltså... kommer jag dras med detta livet ut?

Min hjärna säger: JA!!! Medans mitt hjärta & själ skriker NEEEJ!!!

Status efter denna dag:
Trött, men tacksam över all info jag fått.



Over N Out

Hoy y siempre



Cari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar