måndag 25 maj 2009

LEV för böveln!!!

Had a wake up call idag...
Arbetade, åkte in en sväng till kyrkan, sen till Mario.
Trött som bara den... handlar på vägen hem, trött, tunga kassar (som egentligen inte är så tunga, men kom ihåg... är svagare än en 80-åring).
Skulle tvättat, städat... men kroppen orkade inte.
Gick o vilade en stund. Bestämde mig för att titta på de filmer jag fått lånat av Fabbe.
Började med Benjamin Buttons.

Halvvägs in i filmen går det upp för mig... Solen skiner och det är mitt på dan... Och jag ligger här i min säng. Snacka om att jag kommer ångra mig när jag är 80!
Måste försöka fylla dagarn med saker jag sen kan minnas tillbaka till. Inte....ja... så låg jag där i min säng...

Sofia ringde, skrattade åt lite misära saker... men tänkte att nu drar vi oss upp o gör något!
Så vi stack iväg o tittade på... da da da daaaaa! Wolverine!!!

Filmen var såååååå bra... fylld med action, emotions, en naken Hugh Jackman...
Mkt anger och deceptions... Nämnde jag att Hugh Jackman var naken?

Sofia nämde det ett par gånger under filmen... dock inte med orden: Han är naken... men just på det enda sättet Sofia kan uttrycka det bäst på... hahahhaha

Tänkte jag måste leta fram en bild på honom så vi kan föreviga the moment...

Fram med förstoringsglaset Sofi...



Måste även få sagt att det är första gången det händer att Sofia o jag har samma tycke när det gäller en man. Men det kan bero på att det är EL HOMBRE!!!

Men... efter en lite letande hittade jag det här... till min besvikelse...
Does this mean... Wolfie was not nude!!!!!!

Avslutar med denna... som vi bäst kallar den... Rynkan....

Gud... snälla... du vet vad som väntar mig, du känner till allt om mig. Finns inte en enda tanke jag kan gömma från dig. Du vill mitt bästa och du älskar mig.....Så....

När du bad mig vara specifik i min bön...så ber jag dig använda mall nr 34567#345654#3456, just den mallen som påminner om Hughie... För du vet vad att det skulle göra mig jääätteglad. Sen är det bara till att fylla honom med allt det som ärar dig. Thank you!!

Och till sist... God, you did a good job with Hugh!!! Well done!!!

;)

1 kommentar:

  1. AAAHA HA HA HA, du e heeelknäpp gumman and that's why I love you! Och ja, det är verkligen första gången under heela denna tid som vi varit vänner (sedan 1995)som vi tycker att samma man är skitsnygg.

    Denna kvällen var verkligen en jackpott som heter duga, thanx sweetie! Han var desutom inte naken bara en gång utan vi fick njuta av hela härlighetetn fleera gånger ;o)

    Ber för att du ska få ditt bönesvar och jag lovar, dyker det upp någon Hugh-kopia så är han din, jag ska nog ändå hålla mig till biljarbollar, det är där mitt hjärta finns, ha ha ha

    ...och det ÄR viktigt att fånga dagen, att inte ta sina dagar så för givna att man glömmer bort att leva. I går var najs, riktigt najs, vi tog tillfället i akt och skapade tillsammans ett litet minne som vi kan se tillbaka på med glädje och skratta.

    Love you, Sofia

    SvaraRadera