söndag 24 maj 2009

Så var helgen förbi

Har tagit det enorm lugnt...

Fredags... Hemma, TV, Data.... Mysigt.

Lördags.... Pildammsparken med lifegruppen (Cristian, Isabell & Mamma) samt MC lifegrupp.
Efter det tittade vi på film hemma hos MC.

Söndags
10:30
Mötet var grymt as usual.
Är så glad att jag har en underbar kyrka med så bra undervisning.

16:30
Hade infon för första gången, Pamela visade vägen.
Satt uppe i det som var kvar av guestloungen och lyssnade på Gunilla som undervisade andra delen i Sex & Sånt.

Idag har jag även tagit ett steg som jag länge funderat jag skulle göra men inte fått gjort.
Råkade se Magnus gå förbi, och kände att jag ville berätta att jag är njursjuk.
(Inte lätt för honom att hålla reda på alla oss femtielva).

Upplevde det som något av ett steg i rätt riktning. Jag är njursjuk... men det är inte min identitet. And yes... there can be Miracles.



When you believe (tänker med en gång på Sofia) :)
Har aldrig tänkt innan, men denna text borde ju finnas på spanska.
Googlade och hittade den.

Den är väldigt jag just nu, och även i hopplöshet har den alltid varit med mig.


Noches de oración
creyendo que han de contestar
de confianza una canción
cantaba el corazon
ahora no hay temor
sin miedo nos encontraran
la montaña se movio
la fe lo consiguio



Milagros tu veras
si tu con fe
hasta morir asi lo crees
milagros lograras
lo vas a ver
si tu con fe
asi lo crees
sera si tienes fe


Con temor vivi
mas mis plegarias escucho
como un ave al cielo yo
muy alto la he de ver
y aun yo sigo aqui
creciendo en gozo y en amor
con la fe y la devocion
que nunca imagine


Milagros tu veras
si tienes fe
hasta morir hay que confiar
milagros lograras
lo vas a ver
si tienes fe asi sera
sera si tienes fe




















Mi-cha-mo-cha ba-elim adonai
(Who is like You, oh Lord, among the celestial)
(Quien como Tu, Oh Señor celestial)

Mi-ka-mo-cha ne-dar- ba-ko-desh
(Who is like You, majestic in holiness)
(Quien como TU, Santo Majestad)

Na-chi-tah v'-chas-d'-cha am zu ga-al-ta
(In Your love, You lead the people You redeemed)
(Con tu amor, guias a tu pueblo, Salvador)

Na-chi-tah v'-chas-d'-cha am zu ga-al-ta
(In Your love, You lead the people You redeemed)
(Con tu amor, guias a tu pueblo, Salvador)

A-shi-ra, a-shi-ra, a-shi-ra...
(I will sing, I will sing, I will sing)
(Cantaré, cantaré, cantaré)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar