torsdag 21 maj 2009

Ledig idag!!!

Sov ut... Vilade... Satt vid datorn.

Sedan, efter viss påtryckning från Sofia (och viceversa), åkte jag hem till henne.

Åt enorm god hamburgare m fullkornsbröd (viktigt att poängtera) och till efterätt... Vaniljglass med maränger o Choklad... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Satt o skrattade, pratade om allt möjligt.
Vi får väl se när vi kommer igång med bön o fastandet (internt skämt).
Jag kommer tydligen fortsätta att fråga mig VARFÖR Sofia valde att bli lärare.

Sedan iväg till Lifegruppen. Mkt bra undervisning från Cristian. Gick igenom förmiddans undervisning. Åkte därefter o lämnade Eleni, mamma, Carl. Det stormregnar. Blixtrar till och åskar.

Status:

Trött, mätt, trött & trött, tacksam ... Love U Sofia


Over N Out




Hasta la Pasta








Cari




2 kommentarer:

  1. Hej! Lovar med hela hjärtat att följa din blogg varje dag....:), blir lite press på dig.

    Cuidate el sueco Magnus.

    SvaraRadera
  2. Looove you too, gumsan! ... och jaa det är verkligen dax med bön och fasta, jag har redan börjat. Klockan är 11, har varit uppe i ca 1 h och har fortarande inte ätit frukost, tänker; ska jag passa på att börja med fastan nu eller ska jag lyfta på min kaboos från soffan och sticka ner till affären? History is repeating itself, får deja vu från i torsdags då vi istället för att börja fasta tryckte i oss hamburgare och marangsviss efter en låååång tid av beslutsångest, ska vi käka nåt eller inte och vem ska vi hitta som kan bjuda oss på mat? What a way to start, anyway lotten föll på mig och jag klagar inte, vi hade verkligen trevligt!

    Sitter och har halvångest, lifegrupperna ska träffas i Pildammsparken idag för att hänge åt oss alla de klassiska förströelserna som är brukliga enligt svensk tradition så fort solen ens tittar fram, brännboll, kubb och picknick. Min fråga är; Är det väder för det...NEJ och ingen av lifegruppsledarna har hört av sig för att ställa in det och säga; vet ni vad vi träffas hos Migge i stället... Kan du se oss, vi som inte alls har ens tänkt att göra nåt annat än att sitta på filten, skratta åt de andra när de gör bort sig samtidigt som vi proppar i oss allt gott som folk har tagit med sig, sitta på en sunkig fuktig filt huttrande och skakande av kyla, NEJ! That's not our style at all, vi har en viss stil som vi måste upprätthålla som beutiful single ladies, oh oh oh oh oh... nej nu inser jag att detta faktiskt inte är min blogg utan din och that I'd better shut up now HA HA HA, anyway love you och vi ses senare, puss puss XO XO

    SvaraRadera