söndag 31 maj 2009

Det är lika bra att göra rätt från början

Herreguuud vilken helg!

Fredags,
Cuba Café med familj och vänner.
Hade så roligt. Åt mat och dansade.
Pamela hade sin lilla rosa petaca med sig.
Luis och jag var helt galna. Japanerna gjorde en liten comeback.
Mamma pratade med Tia Ceci som kommit från Chile.
Sofia smög in lite senare.
Fabbe drack öl... massor...

Lördag,
Tog det lugnt. Stack till pildammarna med Fabbe o mamma.
Dansandet från fredags tog kål på mig.
Var helt slut i kroppen.
Lugn hemmakväll.

Söndag
10:30 mötet, helt underbart.

Gud, är min återlösare. Han tar sig an mig. :)
Det är lika bra att göra rätt från början...


16:30
Sjöng på live mötet.
Min kropp ville bara hem o vila efteråt.
Sheila nominerade Jecsica till världens bästa mamma. HON VANN!! SÅ kuuuul!
Mamma fick en digitalkamera, hon var sååå glad.

Min dikt till dig mamma är:

När jag tänker på dig då blir jag glad
Det är som när snön faller
och jag dricker varm choklad.
Regnet må ösa ner
men solen tittar fram när mor ler.
Hon är en superkvinna med röntgenblick
Hon vet när mitt inre inte säger klick.
Hon är värd att nämnas denna dag
det tycker mina syskon och jag
För vår mamma är det bästa Gud gjort
det var allt som fick plats på detta kort.



Har börjat arbeta på förmiddagarna.
Jag borde sova, men valde ett trevligt samtal på msn.

Sa till Luis att han borde sova, men han jobbar inte imorgon... surt sa räven.
Har snart semester... Yippiii... en vecka i juni... två veckor i juli... och en vecka i augusti...

Ja, jag tror det var allt för idag, förutom att Luis gav mig nästan hjärtinfarkt efter han skickat sista röstklippet (volymen var för tok för hög)

Over and out






Carina












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar