torsdag 7 maj 2009

Tacksam - Namnsdag idag :)

Har inte bloggat på länge.
Har varit sjuk till och från.

Hmm.. vad har hänt sen sist...

Jag har bestämt mig för att prata lite om min sjukdom.
Jag är njursjuk. Jag har IgA-Nefrit. Inflammation i njurarna.
Just nu har jag 30% njurkapacitet. Jag är ofta väldigt trött och kommer inte ihåg när jag senast mådde rejält bra.
Vid senaste läkarbesöket visade det sig att mina värden är stabila, men läkaren beslöt sätta in en ny blodtrycksänkande medicin, då mitt blodtryck fortfarande är väldigt högt.

Jag älskar att skratta och är tacksam för mina underbara vänner.

Jag fick blommor skickat till jobbet idag. Min underbara mamma som skickade blommor till mig för jag har namnsdag idag. Dem är så fina. TACK mamma!!! Älskar dig!

Magnus höll i undervisningen i Lifegruppen idag. Den var riktigt bra.

Jag ska dela med mig ngt av det andra tycker om mig för det var så fint. Bara ifall jag blir av med lappen så har jag det här....

* Du är på riktigt en av de godaste människor jag någonsin har mött.
Så himla snäll ochgodhjärtad och har en underbar sann tro.
* Du är en vän i vått & torrt, du får en att känna sig speciell och omtyckt.
Du är fin.
* Du är en vänlig människa som man vil vara med hela tiden.
* Gud använder dig på ett underbart sätt.
Du ger ett vänligt och omtänksamt intryck.
Du har ett hjärta som är fyllt av kärlek.
* Du har glädje, skratt och humor.

Hur underbart är det inte med vänner som uppmuntrar en och visar sin kärlek.
Gud välsigne er alla.

Stor kram


Cari

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig, grattis på namnsdagen, vill inte ha en blomma på min dag, men en kram kan du ge....Cuidate :) / Magnus

    SvaraRadera