tisdag 19 maj 2009

Tillbaka i bloggvärlden!!!

Härmed lovar jag, yours truly, att jag kommer varje dag skriva ngt nytt.
Kan bli stort som litet, eller rent av bara en sång.

Men jag kommer numera vara duktigare på att uppdatera denna blogg.

Idag har jag börjat arbeta förmiddagar.
Det var tufft att gå upp på morgonen. Men jag lyckades.

Igår hittade jag till ett forum för njursjuka. Den gav väldigt mkt.
Märkte att alla är väldigt insatta i deras värden och blodtryck osv.
Jag vet nada.
Jag har bara tänkt att det är viktigt jag tar min medicin, men jag hade nog lite fel där.
Lovar också där att jag ska börja bli duktigare på att hålla mig uppdaterad vad gäller min hälsa.

Gick till vårdcentralen idag, dem tog halsprov på mig samt en odling.
Halsprovet visade tack o lov ingenting.

Åkte till IKEA med mamma, nu blir det äntligen av att kunna börja göra om lite här hemma. KUL!!!

Har haft så ont i halsen hela tiden. En glass på IKEA gjorde susen!

Sen mötte vi upp John, åkte iväg och åt på la Empanada... Carne al ajo.... mmmmmmmmm (sagel á la Paola)

Idag har jag äntligen fått min laptop!!!!!!! Älskar dig mamma!!!!
Utan din hjälp= yo nada

Har suttit här och en hel ny värld har öppnats för mig, en snabbare värld.

Status idag:
Lite småirriterad, ont i halsen, lite bröstsmärtor, lite orolig men hanterbart

Avslutar med en låt som surrar just nu inombords
http://www.youtube.com/watch?v=v0AH2Z3GHEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar