torsdag 4 juni 2009

Du tar mig genom stormen…

Första dan hos dietisten idag. Supernöjd.

Fick reda på massa viktigt men målet är att jag måste börja äta var tredje timme. That's the key word.

Fick med mig näringsdrycker som jag enbart kommer använda om jag blir sjuk. Då får jag i alla fall i mig ngt.
Har varit ngt oroad. Men jag vet att det ordnar sig. Det måste det göra.
Jag tror på Gud, och en Gud som lever och agerar. Han tar mig genom stormen.

När jag är i mörker och det är kallt
Och det känns som om själen
Brister och går sönder
Då går Han in, tar ett steg mot mig
Och fångar in mig, bort ifrån stupet.

När förtvivlan dränker mig

Då tar du mig genom stormen
När natten vägrar bli till dag
Och det känns som att jag förlorat allt
Du ger mig hopp
När det är som svårast
Du ger mig livet tillbaka
Du är min livlina
Kärleken du ger är det som räddar mig
Din styrka gör mig stark
Du håller mig och vid dig håller jag fast
Du tar mig genom stormen.

Blev lite down... men jag är verkligen up... bara det att jag är tacksam.

Ska sova

ha det bäst

Cari







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar