måndag 15 juni 2009

Semester - Måndag

Idag har jag haft min första semesterdag. Jag har varit trött som vanligt. Men idag, var det så underbart att bara sova. Vila ut riktigt.
Fabbe ringde på förmiddan, när han ringde igen på eftermiddag då hade jag fortfarande inte lämnat sängen.

Har varit online hela dan, tittat på Oprah. Grey's Anatomy. Var ute med Fabbe sen, åt gyros med honom och Monique.

Sen tillbaka hem, för att vila. mmmmmm.

Jag vill, eller jag måste, lägga upp video del två.
Det är fortsättningen efter det att jag bröt upp från det destruktiva förhållandet.

Dock lite kaxigare och realistisk. Men så är jag.


Over n Out
Cari

1 kommentar:

  1. Gumman jag har ju missat att du börjat blogga igen! Var här sist för ett par månader sen och då var det nada...SÅ underbart att du skriver igen!! Me encanta leer lo que escribes amiguita, es super lindooo! Igual que tu!!!!!!! Oye, si tienes semester llamame po!!!!!

    SvaraRadera