lördag 20 juni 2009

Midsommar

Ok, jag brukar inte fira midsommar.
Vi äter midsommar mat o så, men vi håller inte så hårt med traditionerna i min familj.
Jag umgicks idag med Sofia. Hon är en av mina bästa vänninor.
Vi har båda gått igenom mkt. Och just idag så visade hon vad en riktig vän e till för.

Tittade på film hos henne. Åt massa. Åt massa. Åt massa.

Sen satt vi o drog lite riktlinjer o diskuterade finanskrisen. hahahaha, NOT.

Jag vet om att vi pratat om det tidigare.
Men nu är det verkligen bön o fasta som gäller.
Enough is enough!

Nu är kl 05:30 och jag är så otroligt pigg så det är sjuk.
Lyckligtvis kan jag sova ut innan jag ska iväg o fira just midommar med familjen.

Men innan dess måste jag lägga upp en låt som summerar min dag.

Tillägnar den till min sweetie, Sofia.
Although we seem to know men soooooo well.... hahahhahahaa




Det gör ont men det går
Det gör ont en stund på natten
Men inget på dan
Du vet att det gör ont, men ändå
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont,
så ont


Hoy y siempre

Cari

1 kommentar:

  1. Looove you tooo gumman, tack för låten! Och tack för att du är så underbart störd som bara du kan vara!!! HAHAHAHAHA

    SvaraRadera