onsdag 10 juni 2009

Not a good day

Vill egentligen inte skriva idag.
Men ändå är jag här o skriver.
Vill helst ligga vid en strand med en kall läsk. Men jag är i regniga malmö.

Jag är trött. Fysiskt o psykiskt.
Utmattad. Vill inte mer.

Går o retar mig på saker jag vill göra, men inte kan göra.
United Academy....(vill inte ens tänka på det)


Något bra är att jag börjat träna idag med sjukgymnasten. Mindre bra är att mitt högra ben är helt åt skogen.
Något som sjukgymnasten (Egon) rekommenderade, är att sluta gå med högklackade skor!!!

Får marinera det lite.
Ska dit igen på fredag.

Har vilat under dan, men är inte utvilad. Jag hittar ingen ro. Kan inte säga att jag oroar mig, men tanken gnager hela tiden. Vad ska jag göra åt alla omkring mig? När ska jag kunna tänka på mig?
Aaaaaaaah! Kan inte tänka ens på framtiden. Tro utan gärning, gärning utan tro. Herregud.
Walk a mile in my shoes.

Nobody gonna love me better
I must stick with you forever
Nobody gonna take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you.



Det är ingen fara med mig, jag har också mina dagar. Idag var en sådan dag.

Men allt kommer ordna sig.
Animó que se puede!

Dios esta conmigo.


Buenas noches que duerman bien, (y sigo hablando con migo misma.)
Ay alguien ahi? Halloooo? Ho Ho?


Bueno...

Se me cuidan y los quiero mucho...

Hoy y siempre


Cari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar