söndag 14 juni 2009

Semesterdag 1

Vaknade sent idag, inget alarm, ingen mobil som ringde.
Hade massa missade samtal. Men det fick vänta. Jag har semester.

Träffade Luis i stan, gick o åt. Sen gick vi o shoppade kläder åt honom. Han hittade direkt en skinnjacka. Den var jäääättefin. (la voix)

Sen tittade vi runt lite, jag måste snart börja bestämma mig för klänning till bröllopet.
I triangeln finns det två ställen jag kan tänka mig. Luis kommer nog ha sin frack på sig... muah muah muah.

I stadium hittade vi lite kläder som vi nog kommer ha på oss när vi åker på vår efterlängtade semester. Jag tyckte min satt lite tajt, men Luis var väldigt glad i sin väst. Så det tar vi nog o handlar!

Självklart var jag tvungen att ta foto på hur snygga vi blev i våra nya fynd.



Och jag... ja... jag gör reaggetondansen i den fina västen.
Därefter åkte vi o handlade mobiltelefon åt Luis. (las nubes)
Sen skulle jag iväg till Staffanstorp. Skulle hem till Magnus med Cristian.
Vi åt jättegod mat, efterätt. Planerade inför lifegruppen.
Skrattade o hann även diskutera våra kärleksliv. Dem här killarna är så sjuka.
Men jag sa till Cristian att hellre får han åka till Venezuela. Mer än så säger jag inte.
Imorgon är det kyrka (jaaaaaaaa), sista delen i Rut. Ska
Jag har idag ätit ok, blev en väldig sen frukost. Men har fortfarande inget godissug. Fast det är lööördag.
Jag är tacksam för jag har en underbar mamma. Tacksam för hon står ut med mig när jag är lite småtjurig och förstår när jag behöver vara ensam. Tack för din kärlek och för du tar dig tid att komma in här o stå ut med mina tokigheter och även ibland lite sorligheter. Älskar dig!!!
Nu ska jag sova!
(får mina sista skratt då Luis försöker att få ut minneskortet från sin nya mobil)
Hörs imorgon
over N out
Cari



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar