torsdag 11 juni 2009

Ingen bra dag... del 2

Jobbade inte idag...
Har legat hemma med extrem träningsvärk. Ont i ryggen, svanken, gumpen, höfterna, låren, hahahha... ja, överallt.
Men det blir ju så när man är extremt otränad. Ska träna igen på fredag, men då har jag hela helgen på mig att vila.

Idag har jag stängt in mig i min borg. Har valt att ha mobilen på ljudlöst.
Men ändå så lyckades jag inte stänga in mig helt.

Jag ska vara tacksam att jag har vänner omkring mig, och familj. Jag är inte ensam.
Att jag har arbetskamrater som förstår. Men hur länge håller det?

Pratade med Cristian idag, han är en klippa. Han är nog en av männen i mitt liv som tillför glädje, mest för han är så äkta. Han är en vän man kan prata med och skulle han misstolka något så frågar han.

Hur har det nu gått med måltiderna? Inte alls bra :(
Det är sjukt svårt. Något positivt är att jag har inte ätit godis!!! Inte alls!!!
Inte druckit läsk!! Det kan ni inte tro va! Det är knappt jag tror det... Men så är det.
Jag har två näringsdrycker kvar. Och jag vill verkligen inte använda dem mer än i extrema fall... men det känns som det är extrema fall hela tiden...

Nu har jag suttit o youtubat en stund... o jag har klivit in i en helt annan state of mind.... suuuuck...

Over n out...

Cari

1 kommentar: