lördag 13 juni 2009

Semester!!!!!!!!!!!!!!

Har tränat idag.
Det gick bra fast enl Cristian så är det mitt fel det började regna idag (lustigkurre).


Sedan var jag o åt hos mamma. Monique och John var också där. Pidda var också där, bäst att säga det annars blir hon väl sur. Lyckligast var Mona när mamma tog ut Pidda ur buren.


Sedan åkte jag hem till Miguel o Claudia. Skulle hjälpa honom med lite pappersjobb.


Det var det sista åtagandet jag tog mig denna vecka. För nu har jag semester en vecka. Tjohooo!


Jag kommer verkligen vila ut, inte behöva tänka på hur jag kommer må imorgon. Hur jag ska förklara för Chefen att jag inte kan ta mig ur lägenheten. Sova, sova, sova...zzz...zzzzzz....zzz.


Jag är även glad för Luis, han har uppnått ett av sina mål han satte för en tid sen. Jag ska inte berätta vad det är här, men jag är glad att ha träffat honom. Fast vi ständigt frågar oss: de donde sacamos tanda weaaaaaaaaaaaaa!!!


Jag har lyckats sisådär idag med att äta var tredje timme. Däremot har jag lyckats med att INTE äta godis på en hel vecka!!!




Ska sova.... Men jag vill bara säga... att trots sjukdom och annat mög som kan vara jobbigt. Så är jag tacksam.



För jag har någonstans att bo.

Jag har ett jobb.

Jag har min familj.

Jag har en nära relation till min mamma som jag älskar.

Jag har vänner som ser mig.

Jag skrattar oftare än jag gråter.

Jag har en underbar kyrka som gör att jag växer som människa.

Jag har en Gud som är levande och som lär mig att älska o Han bär mig.



Hoy y siempre



Carina










1 kommentar: